خمیر گیر صنعتی

خرید خمیر گیر صنعتی

خمیر گیر چیست

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، نانوایی ها و شیرینی فروشی ها دستگاه خمیر گیر صنعتی است. این محصول نام برده شده قابلیت های فراوانی دارد و آن را می توان به عنوان یک دستگاه نسبتاً عمومی در نانوایی ها و قنادی ها استفاده کرد. همچنین از این محصول در منازلی که اقدام به تولید نان و یا شیرینی خانگی می کنند، می توان بهره گرفت. برای آشنایی بیشتر با دستگاه خمیر گیر صنعتی تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید .

خرید خمیر گیر صنعتی وسیله ای کاربردی است که معمولا در صنعت نانوایی استفاده می شود. این دستگاه خلاقانه جهت مخلوط کردن کارآمد خمیر برای محصولات پخته شده مختلف مانند نان، شیرینی و کیک طراحی شده است. استفاده از خمیر گیر صنعتی به طور معمول مزایای زیادی دارد و  می تواند به شما کمک کند راحت تر حجم زیادی از خمیر را آماده کنید. بنابراین اگر قصد خرید خمیر گیر صنعتی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما بمانید تا اطلاعات کامل تری درباره آن به دست آورید و با خیال راحت، سفارش تان را به ثبت برسانید.

دستگاه خمیر گیر صنعتی چیست؟

به دستگاهی که برای تهیه انواع خمیر، مخلوط کردن و هم زدن مداوم به منظور جلوگیری از سفت شدن خمیر برای یک نواخت شدن آن استفاده می شود، دستگاه خمیر گیر صنعتی می گویند. علاوه بر خمیر، می توان از این محصول برای مخلوط کردن مواد غذایی از جمله گوشت و سبزیجات هم استفاده کرد.

خرید دستگاه خمیر گیر صنعتی

خرید دستگاه خمیر گیر صنعتی

قبل از هر چیزی لازم است بدانید خمیر گیر صنعتی، یک ماشین مخلوط کن خمیر پیشرفته بوده که فرآیند پخت را متحول و بسیار ساده می کند. این محصول با فناوری پیشرفته و طراحی کاربرپسند خود، تضمین می کند که نانواها می توانند بدون زحمت خمیر را در مقادیر زیاد مخلوط نمایند و در زمان صرفه جویی کنند. خمیر گیر صنعتی به طور خاص برای نانوایی ها و عملیات پخت در مقیاس صنعتی طراحی شده است. بنابراین اگر می خواهید در کارتان راحت تری بیشتری داشته باشید، توصیه هر چه سریع تر نسبت به خرید خمیر گیر صنعتی اقدام کنید .


بیشتر بخوانید: خرید تجهیزات استیل آشپزخانه صنعتی

ویژگی های دستگاه خمیر گیر صنعتی چیست؟

دستگاه خمیر گیر صنعتی به صورت دیگ های پاتیل استیل باز و بسته تولید می شوند. این محصول دارای ویژگی های خاصی بوده و می توانید از آن برای طولانی مدت استفاده کنید. در ادامه این بخش قرار است ویژگی های این محصول محبوب را مورد بررسی قرار دهیم.

خمیر گیر صنعتی دارای چندین ویژگی چشمگیر بوده که آن را از روش های سنتی مخلوط کردن خمیر متمایز می کند. در ادامه این بخش برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی آن را برای تان ذکر کرده ایم تا با شناخت بیشتری، خریدتان را انجام دهید.

  • یکی از بهترین ویژگی خمیرگیرهای صنعتی این است که به راحتی قطعات آن قابل باز و بسته شدن یا تعویض هستند.
  • به دلیل ساختاری استیلی که دارند، به راحتی می توان آن ها را شست وشو داد.
  • تمامی بدنه خارجی و داخلی دستگاه خمیر گیر صنعتی و حتی اسکلت اصلی دستگاه از استیل ضد خش استنلس ساخته شده است.
  • برای تولید کف دیگ های دستگاه خمیر گیر صنعتی از ورق 4 میلی متری، در بدنه دیگ از ورق 2 میلی متری و در ساختار بدنه بیرونی دستگاه خمیر گیر صنعتی از ورق های 0.8 میلی متری استفاده می کنند.
  • موتور پر قدرت دستگاه خمیر گیر صنعتی اسپانیایی 50 هرتز تک فاز بوده و در هر دقیقه تا 1440 دور می رسد.
  • این دستگاه می تواند در کم تر از یک ساعت، مناسب با حجم خود خمیر مورد نیاز شما را با کیفیت عالی آماده کند، بدون این که تکه های آرد و یا مواد غذایی به یک دیگر بچسبند.
  • خمیر گیر صنعتی مجهز به موتورهای قدرتمند و تیغه های همزن تخصصی است که اختلاط کامل و یکنواخت خمیر را تضمین می کند. در نتیجه این ویژگی منجر به بافت یکنواخت و بهبود کیفیت محصولات پخته خواهد شد.
  • این دستگاه پیشرفته می تواند مقدار زیادی خمیر را جابه جا کند. از این جهت برای نانوایی های تجاری و عملیات پخت در مقیاس صنعتی، بسیار ایده آل است.
  • خمیر گیر صنعتی با ظرفیت بالای خود، می تواند به میزان قابل توجهی بهره وری را افزایش دهد و فرآیند پخت را ساده کند.
  • محصول مذکور را می توانید با توجه به نیازهای خاص تان سفارشی کنید. از تعداد تیغه های اختلاط گرفته تا مواد ساخت، شما این انعطاف پذیری را دارید که دستگاه را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.
  • همان طور که می دانید؛ حفظ بهداشت در نانوایی بسیار مهم است. از این جهت خمیر گیر صنعتی، تمیز نگه داشتن دستگاه را آسان می کند. این دستگاه دارای طراحی بی نظیری بوده که امکان دسترسی آسان به تمام قسمت ها را فراهم می کند و می توانید بدون دردسر آن را تمیز کنید.
  • پس از خرید خمیر گیر صنعتی می توانید فرآیند اختلاط آن را به صورت خودکار تنظیم کنید تا دیگر نیازی به کار دستی نداشته باشید. این ویژگی به شما در صرفه جویی زمان بسیار کمک می کند و می توانید بر روی کارهای دیگری، تمرکز داشته باشید.
ویژگی ها و مزایا خمیر گیر صنعتی

ویژگی ها و مزایا خمیر گیر صنعتی


بیشتر بخوانید: خرید یخچال کبابی

مشخصات فنی خمیر گیر صنعتی

مهم ترین و اولین مشخصات دستگاه خمیر گیر صنعتی، ظرفیت آن است. به طور کلی تقسیم بندی انواع این محصول، بر اساس ظرفیت صورت می گیرد. برای مثال ظرفیت کلی اکثر دستگاه های خمیرگیر صنعتی، 5 کیلویی، 15 کیلویی و 30 است که می توانید بر اساس نیازی که دارید، گزینه مناسبی را انتخاب نمایید و از آن بهترین استفاده ممکن را ببرید. علاوه بر این، معمولا خمیر گیرهای صنعتی دارای یک گیربکس برای هم زدن و حرکت دادن خمیر، دسته های همزن و میکروسوئیچ محافظ برای قطع کردن حرکت دستگاه و حفظ ایمنی نیز هستند.

مهم ترین کاربردهای خمیر گیر صنعتی

خمیر گیر صنعتی یک دستگاه همه کاره است که در بخش های مختلف صنعت نانوایی کاربرد دارد. از این وسیله کاربردی می توانید برای مخلوط کردن خمیر نان، به سادگی بهره بگیرید. ظرفیت زیاد و اختلاط کارآمد آن کیفیت ثابت و بهبود بهره وری را در تولید نان تضمین می کند. علاوه بر این در پیتزا فروشی ها، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی هم از این دستگاه می توان استفاده کرد.

این دستگاه پیشرفته برای مخلوط کردن خمیر شیرینی و کیک نیز مناسب است. ویژگی های قابل تنظیم آن به شما اجازه می دهد تا به بافت و قوام مورد نظر برای محصولات پخته شده مختلف دست یابید. از این رو می توانید کیک و شیرینی های خوشمزه تری درست کنید. علاوه بر این موارد، برای عملیات پخت در مقیاس بزرگ، مانند نانوایی های صنعتی هم خمیر گیر صنعتی می تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد. در واقع ظرفیت بالا و قابلیت اختلاط کارآمد، آن را به ابزاری ضروری برای برآوردن نیازهای تولید انبوه تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید: آشنایی با آون صنعتی


 

نکات مهم برای خرید خمیر گیر صنعتی چیست؟

توجه داشته باشید دستگاه خمیر گیر صنعتی از جمله تجهیزاتی است که برای استفاده مداوم خریداری می شود. بنابراین باید برخی از نکات را در خرید این دستگاه رعایت نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه های مجدد نشوید. برخی از نکاتی که در خرید خمیر گیر صنعتی باید به آن ها توجه نمایید، در ادامه ذکر شده است.

نکات مهم برای خرید خمیر گیر صنعتی

نکات مهم برای خرید خمیر گیر صنعتی

·       جنس و استقامت قسمت همزن

جنس همزن دستگاه مانند کاسه زیرین آن از اهمیت بالایی برخوردار است. استحکام جنس همزن باعث می شود تا بتواند مواد غذایی سفت و سخت را به طور مناسب به هم زده و با هم ترکیب کند. به همین دلیل سراغ گزینه ای بروید که جنس بادوام و باکیفیتی دارد. در غیر این صورت امکان دارد دستگاه خمیر گیر صنعتی تان خیلی سریع آسیب ببیند و متحمل ضرر شوید.

·       ظرفیت دستگاه خمیر گیر صنعتی

باید قبل از هر نوع انتخابی، میزان ظرفیت تولیدی خود را مشخص کنید چرا که خمیر گیر صنعتی در انواع مدل های مختلف و ظرفیت های متنوع، تولید و به بازار عرضه می گردد. بنابراین باید مشخص نمایید که چقدر از میزان تولید روزانه این دستگاه انتظار خواهید داشت و فضایی که برای قرار دادن دستگاه خمیرگیر صنعتی در نظر گرفته اید، چقدر است.

·       ظرفیت و توان موتور خمیرگیر صنعتی

ظرفیت و توان موتور خمیرگیر صنعتی با توجه به نوع فعالیتی که تصمیم دارید، روی آن انجام دهید بسیار اهمیت دارد. برخی از مواد غذایی، سفت و محکم هستند و دستگاه با ظرفیت موتور پایین نمی تواند آن ها را به طور خوب و مناسب میکس کند. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، ظرفیت و توان موتور در مصرف برق نیز موثر خواهد بود. بنابراین توجه به موتور دستگاه خمیر گیر صنعتی هم اهمیت ویژه ای دارد و نباید آن را نادیده گرفت.

·       جنس کاسه دستگاه خمیر گیر

کاسه در دستگاه خمیر گیر را می توان از اصلی ترین قسمت های دستگاه دانست که باید از جنسی مقاوم در برابر آب و همچنین مناسب برای مواد غذایی باشد. بنابراین اکثر شرکت ها معمولاً از استیل در ساخت آن استفاده می کنند.

·       جنس پایه دستگاه خمیر گیر صنعتی

در صورتی که پایه دستگاه خمیر گیر صنعتی استحکام کافی را نداشته باشد، خیلی سریع دستگاه مورد نظر دچار مشکل می شود. به همین دلیل باید پایه دستگاه از جنسی باشد که در مرحله قرارگیری که معمولاً میزان رطوبت و شست  وشو زیاد است، دچار مشکل خاص یا زنگ زدگی نشود.

انواع خمیر گیر صنعتی

شما می توانید خمیر گیر صنعتی را در انواع مختلفی با توجه به نیازتان خریداری کنید. در ادامه برخی از رایج ترین موارد را برای تان نام برده ایم . البته توجه داشته باشید که آن ها جزو استاندارد ترین گزینه های تولید شده هستند و می توانید خمیر گیر صنعتی خاص مورد نیازتان را در ابعاد سفارشی نیز تهیه کنید.

  • خمیر گیر صنعتی ۸ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۱۰ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۱۲ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۱۵ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۲۰ کیلیویی
  • خمیر گیر صنعتی ۳۰ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۴۰ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۶۰ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۱۲۰ کیلویی
  • خمیر گیر صنعتی ۱۸۰ کیلویی
انواع خمیر گیر صنعتی

انواع خمیر گیر صنعتی

گارانتی و خدمات پس از فروش

به دلیل این که ممکن است زمانی دستگاه نیاز به تعمیر سرویس و یا تامین قطعات داشته باشد، خدمات پس از فروش اهمیت بالایی دارد. پس سعی کنید دستگاه خود را از شرکتی تهیه نمایید که خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی ارائه می دهد.

قیمت خرید و فروش خمیرگیر صنعتی

قیمت خرید و فروش خمیرگیر صنعتی

قیمت خرید و فروش خمیرگیر صنعتی

برای دستگاه خمیر گیر صنعتی نمی توان قیمت دقیقی را ذکر کرد زیرا با توجه به ظرفیت و نوع جنس دستگاه، قیمت آن ممکن است متفاوت باشد. برای آشنایی و مطلع شدن از لیست قیمت های محصول نام برده شده، می توانید به سایت صنایع سردسازی تهران مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگانی دریافت کنید.

نحوه خرید خمیر گیر صنعتی

خریداران علاقه مند به خمیر گیر صنعتی می توانند به راحتی آن را به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه های مختلفی برای خود تهیه کنند. اما باید حین خرید، مراقب افراد سودجو باشند تا دستگاه تقلبی و بی کیفیتی دریافت نکنند. از این جهت لازم است پیش از هر اقدامی، اطمینان حاصل کنید که فروشگاه مورد نظرتان شناخته شده و قابل اعتماد است.

بعد از آن می توانید درخواست خرید خود را در وب سایت صنایع سردسازی تهران ثبت کنید یا مستقیماً با مشاوران مجرب این سایت تماس بگیرید. با این کار می توانید گزینه های مختلف را راحت تر بررسی کنید و بهترین معامله را انجام دهید. پس از تماس با تامین کنندگان، می توانید پاسخ سوالات تان را به صورت دقیق دریافت کنید و راحت تر مدل های موجود را بررسی نمایید. این تضمین می کند که بر اساس نیازها و بودجه خاص خود تصمیمی آگاهانه تر می گیرید.

خمیر گیر چیست

خمیر گیر چیست

شما می توانید بعد از انتخاب مدل خمیر گیر صنعتی، مستقیماً از طریق این سایت نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. این پلتفرم یک تجربه خرید امن و بدون درز را برای شما فراهم می کند و دیگر جای نگرانی بابت دریافت محصولی نامرغوب و غیر استاندارد، وجود نخواهد داشت.

سخن پایانی

حال که به انتهای این مقاله رسیدیم و با مفهوم، کارآیی و نوع کاربرد دستگاه های خمیر گیر صنعتی آشنا شدید، می توانید مناسب با نوع نیاز و کسب و کار خود این محصول را سفارش دهید. محصول نام برده شده در بهترین شرایط ممکن و با استفاده از مرغوب ترین آلیاژها تولید شده  است. به  همین دلیل تولید انواع خمیر را برای شما آسان می کند. در صورتی  که قصد خرید دستگاه خمیر گیر صنعتی را دارید، حتماً از برندهای معتبر و دارای گارانتی، بهره بگیرید.

خمیر گیر صنعتی یک وسیله مهم و کاربردی در صنعت پخت بوده که قابلیت های عالی مخلوط کردن خمیر را ارائه می دهد. از این طریق فرآیند پخت را بسیار راحت و ساده می کند. با ویژگی های پیشرفته، ظرفیت زیاد و گزینه های سفارشی سازی، خمیر گیر صنعتی به یک انتخاب محبوب در میان نانوایی های تجاری و عملیات پخت در مقیاس صنعتی تبدیل شده است. خرید خمیر گیر صنعتی از طریق سایت صنایع سردسازی تهران، می تواند برای تان بسیار سودمند باشد و از تجربه خرید یکپارچه اطمینان حاصل کنید. چه برای تولید نان، شیرینی یا کیک، خمیر گیر صنعتی یک دارایی ارزشمند برای افزایش بهره وری و دستیابی به کیفیت ثابت در صنعت پخت است که می توانید از آن بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *